Het Utrechts Centrum voor de Kunsten moet, zoals zo veel culturele instellingen, steeds doelmatiger omgaan met zijn subsidie. Daarom worden kunstzinnige workshops die eerst voor scholen werden aangeboden, nu ook omgewerkt zodat ze geschikt zijn voor volwassen doelgroepen, zoals personeel van bedrijven en instellingen. Maar wie komt ze kopen?
Dit was de vraag die ik aangereikt kreeg vanuit het Utrechts Centrum voor de Kunsten. Er was juist een pakket van nieuwe diensten voor organisaties en bedrijven klaar, nu ontstond behoefte om daar eens mee te oefenen.
Training klantgesprekken
De UCK-medewerkers die klanten aan de telefoon of aan tafel krijgen, hadden nog geen verbindende strategie om klanten te woord te staan. Ze wilden een op maat training in het voeren van klantgesprekken om met elkaar te verkennen wat er daarbij allemaal komt kijken en wat de valkuilen zijn.
Ik verzorgde de training in twee dagdelen op locatie, samen met Wouter Christiaans van BCAC. Deelnemers waren enthousiast en soms verrast door de uitkomsten.
Herkent u uw vraagstelling in een van deze casussen?
Aarzel dan niet en neem contact op met 06-49 67 01 32
of mail naar info@twigacommunicatie.nl
Ik voer een gedetailleerd intakegesprek
met u en stel daarna een aanpak voor die voor
u het meest effectief en voordelig is.