Voor de Squashbond Nederland heb ik in het jubileumjaar 2012 een strategisch communicatieplan ontwikkeld. Op grond hiervan werd gekozen voor een online strategie waarmee in één ontwikkelingsslag een nieuwe website werd ontwikkeld die gebruik maakt van een achtergelegen database van competitie- en toernooidata.
Prioriteit bij de ontwikkeling had het bieden van directe toegang van leden tot datgene waarvoor ze het meeste belangstelling hebben: het squashen zelf. Ook het schaalbaar maken van de website voor allerlei mobiele devices was een belangrijke wens.
In het verlengde hiervan werd ook de competitie-app van de SBN ontworpen. Squashers zijn immers in meer opzichten mobiel. De Squashbond Nederland heeft de website in 2012 in gebruik genomen en in 2013 zijn de stappen in het plan gevolgd.
Herkent u uw vraagstelling in een van deze casussen?
Aarzel dan niet en neem contact op met 06-49 67 01 32
of mail naar info@twigacommunicatie.nl
Ik voer een gedetailleerd intakegesprek
met u en stel daarna een aanpak voor die voor
u het meest effectief en voordelig is.